یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۲۷:۳۶

حفاری 9 حلقه چاه نفت و گاز در خلیج فارس

باشگاه خبری فراساحل: معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفاری 9 حلقه چاه نفت و گاز در خلیج فارس در هشت ماه اول امسال خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازمانا، حمیدرضا خوشایند افزود: چاه‌‌‌‌‌‌های حفر شده در خلیج فارس در شرکت نفت فلات قاره با هدف بهره برداری از منابع زیرزمینی و افزایش تولید نفت و گاز کشور انجام شده است. وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران تنها شرکت مادر تخصصی و صنایع بالادستی نفت ایران محسوب ‌‌‌‌‌می‌شود که با توان تخصصی بالا، حفاری نفت و گاز در خشکی و دریا را برعهده دارد افزود: هم اکنون عملیات حفاری چندین حلقه نفت و گاز در آب‌های سرزمینی کشورمان در خلیج فارس در حال انجام است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری در ادامه با اشاره به اینکه استخراج نفت و گاز در میادین مشترک از اولویت‌‌‌‌‌‌های نخست شرکت ملی حفاری ایران است از حضور پررنگ این شرکت در میدان گازی پارس جنوبی و میدان گازی کیش خبر داد. روزانه حدود 400 هزار بشکه نفت خام از میادین نفتی کشورمان در خلیج فارس تولید ‌‌‌‌‌می‌شود. شرکت ملی حفاری ایران با داشتن 75دکل خشکی و دریایی در ردیف شرکت‌‌‌‌‌‌های حفاری بزرگ در منطقه است و بخش وسیعی از حفاری چاه‌‌‌‌‌‌های نفت و گاز و خدمات متنوع فنی و ویژه در مناطق نفتخیز کشور را برعهده دارد.



  کد خبر : 2883
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :